Opis zajęć

CIAŁO I UMYSŁ

PILATES  – jest optymalną i inteligentną formą ćwiczeń dla każdego, kto świadomie chce pracować nad własnym ciałem. Wyróżnia się spośród innych metod zintegrowaniem oddechu z ruchem oraz połączeniem siły z płynnością. Metoda Pilates jest formą treningu o charakterze profilaktyczno-leczniczym. Największą zaletą metody jest holistyczne podjęcie: połączenie treningu ciała i umysłu w jedną świadomą pracę dla zapewnienia prawidłowej postawy.

KSZTAŁTUJĄCE

BIKINI FITNESS  ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to intensywne ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.

PERFECT BODY  to intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. PB Jest idealną formą aktywności dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową, optymalnie nakręcając nasz metabolizm.

TBC (Total Body Conditioning)   -  zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów (ciężarki, stepy)

TOTAL BODY WORKOUT   -  trening, podczas którego ćwiczymy całe ciało w ciągu jednych zajęć. To zajęcia, które mają na celu wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych naszego ciała z wykorzystaniem różnych przyborów treningowych.Total Body Workout czyli trening całego ciała jest dobry dla kobiet w każdym wieku. To całościowy trening podczas którego bazujemy na prostych ćwiczeniach bez choreografii.

 

MIX

BUP   –   zestaw ćwiczeń ze szczególnym uwzględnieniem mięśni: brzucha, pośladków oraz ud. Umiarkowane tempo pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem.

TANECZNE

ZUMBA   -  jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej zabawy. Jest łatwa, zaprojektowana dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych. Powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

SIŁA I WYTRZYMAŁOŚĆ

HIIT TRAINING  - (high intensity interval training) „Trening Interwałowy o Wysokiej Intensywności” – jest to trening interwałowy skuteczny dla zredukowania tkanki tłuszczowej, polegający na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o intensywności niskiej. W porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu. Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu, podwyższonym metabolizmem kwasów tłuszczowych, co prowadzi do zwiększonego spalania tkanki tłuszczowej nawet po zakończeniu ćwiczeń. Z HIIT zmniejszasz czas treningu podwajając jego rezultaty. Powodem tak wysokiej skuteczności jest przyspieszenie przemiany materii podczas cyklu treningowego. HIIT powoduje produkcję hormonu wzrostu, jak i innych, odpowiedzialnych za budowę tkanki mięśniowej, redukując jednocześnie poziom lipidów, insuliny oraz cukru we krwi. HIIT nie tylko przyczynia się do poprawy wyglądu oraz sprawności fizycznej, lecz również działa w zbawienny sposób na zdrowie. Dlatego zalecany jest nie tylko zaawansowanym, lecz również początkującym ćwiczącym. HIIT, to niewiarygodnie skuteczna metoda pozwalająca na pozbycie się nadmiaru tłuszczu w niesamowicie krótkim czasie!

BOOT CAMP FITNESS –  trening metaboliczny, wysokiej intensywność trening interwałowy, jeden z najlepszych sposobów utraty masy ciała, wykonywany przede wszystkim z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała. Trening Boot camp fitness zawiera ćwiczenia funkcjonalne, wywodzące się z treningu służb wojskowych. Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę można spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową, napięcie spoczynkowe mięśni posturalnych i wydolność organizmu. Jest to trening dla każdego, ponieważ każdy uczestnik może ćwiczyć we własnym tempie, skierowany zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

TABATA   -  intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych i profesjonalnych sportowców, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych kroków choreograficznych, a sekwencje rozmaitych ćwiczeń angażujących całe ciało. Rezultaty tego treningu są zdumiewające – po 6 tygodniach (5 treningów tygodniowo) następuje większe polepszenie maksymalnego przyjęcia tlenu, niż przy innych znanych metodach treningu wytrzymałościowego, a 15 minut tabaty daje większy efekt w zakresie metabolizmu tłuszczy, niż 1.5 h całościowego treningu wytrzymałościowego

BODY PUMP - FIT SZTANGI  -  Ćwiczenia wykonywane ze specjalną sztangą fitness i z hantelkami. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym pomaga kształtować mięśnie całego ciała. Pozwala uzyskać szybkie i widoczne efekty – wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

TRENING OBWODOWY  -   składa się z 8-12 ćwiczeń aerobowych oraz siłowych, ustawionych w obwodzie, wykonywanych bez przerwy jedno po drugim, angażujących wszystkie grupy mięśniowe (w tym mięśnie brzucha). Taki sposób treningu sprawia, że w ciągu niecałej godziny uzyskujemy podwójny efekt:

1) SIŁOWNI – ujędrniamy, wzmacniamy i kształtujemy całe ciało, podnosząc metabolizm oraz

2) TRENINGU AEROBOWEGO – poprawiamy wydolność i redukujemy tkankę tłuszczową.

Zajęcia zawierają elementy popularnego obecnie treningu CROSS-FIT-owego. Każde ćwiczenie modyfikowane jest indywidualnie do możliwości danej osoby, przez co Klienci o różnej dyspozycji fizycznej mogą ćwiczyć w jednej grupie.”

 

Zakładka w budowie

Za utrudnienia przepraszamy