Fitness – opis zajęć

opis-zajec

TBC CARDIO zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itd.) przeplatana jest z częścią „shape” (przysiady, wypady itp.). Celem treningu jest wzmocnienie i ujędrnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha, a także pleców, ramion i klatki piersiowej. To dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, tubingi, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, a także redukcją cellulitu.

 

TURBO SPALANIE – trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.

 

BUP – zestaw ćwiczeń ze szczególnym uwzględnieniem mięśni: brzucha, pośladków oraz ud. Umiarkowane tempo pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem.

 

BODY BALL DYNAMIC intensywna forma ruchu wykorzystująca dużą, gumową piłkę. Ćwiczenia angażujące wszystkie mięśnie stabilizujące ciała, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku.

 

STRETCHING zestaw ćwiczeń rozciągająco – relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć.

 

STEP -to trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej w organizmie. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz dodatkowo aktywizowane są mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu grupa uczy się i powtarza układ choreograficzny.

 

ZUMBA jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej zabawy. Jest łatwa, zaprojektowana dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych. Powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

 

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów (ciężarki, stepy)

 

FAT-BURNING to inaczej po prostu „spalanie tłuszczu”, aerobowy trening koncentrujący się na nieskomplikowanych układach choreograficznych

 

BOSU jest przyrządem stanowiącym unikalne połączenie piłki oraz stepu. Trening z BOSU daje nieograniczone możliwości, jest nowoczesny i wszechstronny.Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc. Wszystko to w dowolnym tempie, dowolnych pozycjach, zawsze atrakcyjnie i przede wszystkim bezpiecznie. Ćwiczenia wykonywane z użyciem BOSU pozwalają nie tylko powiększyć muskulaturę (pod tym względem skuteczność ćwiczeń na BOSU jest porównywalna do skuteczności ćwiczeń na ławkach i stabilnym podłożu), ale również poprawić balans ciała, refleks, sprawność ogólną oraz propriorecepcję (tzw. czucie głębokie), czyli te cechy, które przydają się szczególnie w wielu sportach, np. narciarstwie i snowboardzie, surfingu, jeździe na deskorolce, tenisie, sportach walki czy w większości gier zespołowych.

 

AERO DANCE to dynamiczny trening oparty o układ choreograficzny łączący w sobie elementy fitness i tańca. Dzięki prostej metodyce uczestnicy zajęć poznają porywającą, nowoczesną choreografię a każde zajęcia to niezwykłe, nowe doświadczenie. Skoki, izolacje i zmiana przestrzeni to główne elementy choreografii. Zajęcia poprawiają samopoczucie , angażując wszystkie grupy mięśniowe sprzyjają koordynacji ruchowej i modelowaniu sylwetki. Ten wydolnościowy, średnio zaawansowany trening to oprócz gwarancji świetnej zabawy także bardzo wiele spalonych kalorii.

 

POWER INTERWAŁ zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób wytrenowanych, które lubią porządny wycisk oraz oczekują wyzwań podczas treningu. Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio (wzmacniającymi układ sercowo-naczyniowy i redukującymi tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę). Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym. Polecany osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach. Dynamiczna część zajęć polega na rozgrzaniu organizmu oraz podniesieniu tętna, co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Część wolna wykorzystywana jest do kształtowania, modelowania i rzeźbienia poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich (zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn), którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.

 

TABATA intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych i profesjonalnych sportowców, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych kroków choreograficznych, a sekwencje rozmaitych ćwiczeń angażujących całe ciało. Rezultaty tego treningu są zdumiewające – po 6 tygodniach (5 treningów tygodniowo) następuje większe polepszenie maksymalnego przyjęcia tlenu, niż przy innych znanych metodach treningu wytrzymałościowego, a 15 minut tabaty daje większy efekt w zakresie metabolizmu tłuszczy, niż 1.5 h całościowego treningu wytrzymałościowego.

 

TABATA OBWODOWA intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych i profesjonalnych sportowców, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Na treningu jest 8 stacji, na każdej z nich wykonywane jest inne ćwiczenie. W trakcie zajęć każdy uczestnik przechodzi przez wszystkie stacje po kolei, do momentu ukończenia całego obwodu ćwiczeń.

 

POWER PILATES bardziej intensywna wersja klasycznych zajęć Pilates. Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, pleców i miednicy (odpowiadających za kondycję kręgosłupa). Trening odbywa się w nieco szybszym tempie, niż standardowe zajęcia Pilates. Wykonujemy trudniejsze i bardziej zaawansowane ćwiczenia, uzupełnione elementami z innych form wzmacniających. Podczas zajęć wykorzystywane są różnego rodzaju piłki gimnastyczne oraz taśmy. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu, redukacja cellulitu. Ta forma zajęć wpływa korzystnie zarówno na nasze ciało fizyczne, jak i na psychiczny relaks, redukcję stresu i poprawę samopoczucia. Jeśli do tej pory uważałeś, że Pilates to za mało – powinieneś sprawdzić, jak działa POWER PILATES

 

FUNCTIONAL TRAINING zajęcia mają na celu uaktywnić wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia angażują do pracy mięśnie posturalne. Celem zajęć jest również praca nad gorsetem mięśniowym umożliwiającym utrzymanie prawidłowej postawy ciała, a także poprawa równowagi i koordynacji osób ćwiczących. Zajęcia są dedykowane wszystkim, zarówno osobom początkującym jak i tym na poziomie zaawansowanym. Na zajęciach nie ma układu choreograficznego a tempo pracy jest średnie. Stopniowanie trudności pozwala na lepsze dostosowanie zajęć do indywidualnych potrzeb klientów.

 

TOTAL BODY WORKOUT trening, podczas którego ćwiczymy całe ciało w ciągu jednych zajęć. To zajęcia, które mają na celu wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych naszego ciała z wykorzystaniem różnych przyborów treningowych.Total Body Workout czyli trening całego ciała jest dobry dla kobiet w każdym wieku. To całościowy trening podczas którego bazujemy na prostych ćwiczeniach bez choreografii.

 

BOSU INTERWAŁ zajęcia z wykorzystaniem BOSU, które jest przyrządem stanowiącym unikalne połączenie piłki oraz stepu. Trening z BOSU daje nieograniczone możliwości, jest nowoczesny i wszechstronny. Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc Ćwiczenia wykonywane z użyciem BOSU pozwalają nie tylko powiększyć muskulaturę (pod tym względem skuteczność ćwiczeń na BOSU jest porównywalna do skuteczności ćwiczeń na ławkach i stabilnym podłożu), ale również poprawić balans ciała, refleks, sprawność ogólną oraz propriorecepcję (tzw. czucie głębokie). Zajęcia BOSU interwał polegają na naprzemiennym wykonywaniu ćwiczeń wzmacniających i cardio, przez co trening daje dużo lepsze rezultaty w budowaniu kondycji i redukcji zbędnych kilogramów.

 

SHAPE & STRETCHING są to zajęcia podzielone na dwie części: pierwsza to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie najważniejsze partie mięśniowe oraz poprawiających równowagę i świadomość swojego ciała. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów jak ciężarki, małe piłki, stepy a nawet bary, podnosi ich efektywność, a zajęcia są urozmaicone i co najważniejsze kompleksowo modelują sylwetkę. Po około 25 minutach następuje druga część zajęć, czyli stretching. Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w stawach – to główne walory tych zajęć. Kojące dźwięki spokojnej muzyki pozwolą na zrelaksowanie ciała i umysłu a także odreagowanie codziennego stresu. Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności.

 

BIKINI FITNESS ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to intensywne ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.

 

FIT SZTANGI Ćwiczenia wykonywane ze specjalną sztangą fitness i z hantelkami. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym pomaga kształtować mięśnie całego ciała. Pozwala uzyskać szybkie i widoczne efekty – wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

 

SPEEDBALL SHAPE to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego. Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Ćwiczenia stanowią kombinację elementów sztuk walki, ćwiczeń funkcjonalnych i ograniczonej do minimum choreografii. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł. Od pierwszej do ostatniej minuty lekcja SPEEDBALL Fitness przekonuje logiczną, prostą budową i nigdy się nie nudzi. W treningu wykorzystuje się 1 i 2kg piłki lekarskie. Same ćwiczenia nie są skomplikowane, ale uprawiane regularnie dają świetne efekty. SPEEDBALL Fitness wzmacnia ciało, bo angażuje wiele partii mięśniowych. Trening taki może zastąpić trening obwodowy i funkcjonalny.

 

STEP CHOREOGRAFIA to zajęcia te zawierają układy taneczne o różnym stopniu trudności i intensywności w zależności od poziomu zaawansowania grupy. Zajęcia mają na celu redukcję tkanki tłuszczowej, zwiększenie wytrzymałości organizmu, usprawnienie układu krążeniowo-oddechowego oraz poprawienie koordynacji ruchowej. Główny nacisk położony jest na mięśnie pośladków, ud i łydek. Zajęcia dla wszystkich, lubiących intensywne i dynamiczne formy aktywności.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem. Ich celem jest wzmocnienie mięśni mających wpływ na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także mięśnie ud, pośladków i brzucha. Dużo jest ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia – to trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki.

 

BUP + STRETCHING zajęcia o charakterze wzmacniająco -kształtujące sylwetkę. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają się na miejscach „szczególnie kłopotliwych. Zapewniają plaski brzuch, jędrne pośladki i smukle uda. Są to ćwiczenia siłowe wzmacniające dolne partie mięśniowe połączone ze stretchingiem polegającym na rozciąganiu, rozluźnieniu i uelastycznieniu mięśni całego ciała.

 

SENIOR FITNESS to zajęcia specjalnie opracowane dla osób starszych – gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowym, prowadzona w odpowiednim tempie, dostosowanym do możliwości ćwiczących. Zajęcia w bezpieczny i skuteczny sposób poprawiają siłę mięśni i sylwetkę. Pomagają zredukować stres, regulują ciśnienie, a także opóźniają proces starzenia się.

Tego typu trening poprawia krążenie krwi, przyspiesza przemianę materii i spala tkankę tłuszczową, redukuje bóle kostno-stawowe, zwiększa sprawność aparatu ruchowego zmniejszając ryzyko urazów, poprawia stabilność stawów kolanowych, wzmacnia mięśnie okołokręgosłupowe, kształtuje poczucie równowagi zapobiegając upadkom i przeciwdziała sztywnieniu stawów. Zajęcia Senior Fitness mają także korzystny wpływ na gęstość kości, co ma szczególne znaczenie dla osób zagrożonych lub chorych na osteoporozę. Mocne i rozciągnięte mięśnie zmniejszają ryzyko nadwyrężenia i zapalenia stawów, a zwiększona gęstość kości zapobiega upadkom, kontuzjom i złamaniom.

 

BODY SHAPE zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące „duże” partie mięśniowe całego ciała. Oprócz kształtowania sylwetki celem tych zajęć jest również podniesienie wydolności organizmu. W zależności od stopnia zaawansowania – może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić wyczerpujący trening dla zaawansowanych. Do treningu wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, sztangi oraz inne przybory treningowe, pozwalające dobrać obciążenie do każdego stopnia zaawansowania. Celem Body Shape jest przede wszystkim optymalne kształtowanie i wymodelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie mięśni.

 

TRENING OBWODOWY składa się z 8-12 ćwiczeń aerobowych oraz siłowych, ustawionych w obwodzie, wykonywanych bez przerwy jedno po drugim, angażujących wszystkie grupy mięśniowe (w tym mięśnie brzucha). Taki sposób treningu sprawia, że w ciągu niecałej godziny uzyskujemy podwójny efekt:

1) SIŁOWNI – ujędrniamy, wzmacniamy i kształtujemy całe ciało, podnosząc metabolizm oraz

2) TRENINGU AEROBOWEGO – poprawiamy wydolność i redukujemy tkankę tłuszczową.

Zajęcia zawierają elementy popularnego obecnie treningu CROSS-FIT-owego. Każde ćwiczenie modyfikowane jest indywidualnie do możliwości danej osoby, przez co Klienci o różnej dyspozycji fizycznej mogą ćwiczyć w jednej grupie.”

 

BOOT CAMP FITNESS– trening metaboliczny, wysokiej intensywność trening interwałowy, jeden z najlepszych sposobów utraty masy ciała, wykonywany przede wszystkim z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała. Trening Boot camp fitness zawiera ćwiczenia funkcjonalne, wywodzące się z treningu służb wojskowych. Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę można spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową, napięcie spoczynkowe mięśni posturalnych i wydolność organizmu. Jest to trening dla każdego, ponieważ każdy uczestnik może ćwiczyć we własnym tempie, skierowany zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Ciekawostki

1.PRZYPRAWY fit

2.Jak zrobić idealną sałatkę fit

3.Ćwicząc wydłużasz sobie życie!

4.Węglowodany z białkiem serwatkowym podnoszą poziom hormonu wzrostu.

5.Słoneczna witamina D3

6.Zakwaszenie organizmu – czy to w ogóle możliwe?

7.MAGIA JABŁEK

8.ORKISZ !!!!! samo zdrowie

Zobacz całość