Opis zajęć

CIAŁO I UMYSŁ

PILATES  – jest optymalną i inteligentną formą ćwiczeń dla każdego, kto świadomie chce pracować nad własnym ciałem. Wyróżnia się spośród innych metod zintegrowaniem oddechu z ruchem oraz połączeniem siły z płynnością. Metoda Pilates jest formą treningu o charakterze profilaktyczno-leczniczym. Największą zaletą metody jest holistyczne podjęcie: połączenie treningu ciała i umysłu w jedną świadomą pracę dla zapewnienia prawidłowej postawy.

ZDROWY KRĘGOSŁUP -  to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców oraz zredukują przykurczone grupy mięśniowe. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.

KSZTAŁTUJĄCE

BIKINI FITNESS  ma na celu przygotowanie ciała do nadchodzącego lata i wyjścia bez kompleksów na plażę w bikini. Są to intensywne ćwiczenia cardio, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi, skierowane do osób chcących wyszczuplić, ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało. Zajęcia z jednej strony pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową i zredukować cellulit, zaś z drugiej wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematycznych partiach ciała: jak brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.

PERFECT BODY  to intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. PB Jest idealną formą aktywności dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową, optymalnie nakręcając nasz metabolizm.

TBC (Total Body Conditioning)   -  zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów (ciężarki, stepy)

FULL BODY WORKOUT   - to inaczej trening siłowy całego ciała. Dobrze ułożony i wykonywany plan FBW kompleksowo zadba o rozwój wszystkich partii mięśniowych. Trening opiera się na ćwiczeniach globalnych, czyli wielostawowych. Na jednym treningu powinny być ćwiczone wszystkie partie mięśniowe kolejno według wielkości, od największej do najmniejszej (nogi, mięśnie grzbietu, klatka piersiowa, barki, tricepsy, bicepsy, brzuch). Ze względu na swoją wszechstronność, FBW harmonijnie rozwija i uczy ciało prawidłowych wzorów ruchowych w trakcie wykonywania ćwiczeń. Szczególną uwagę zwracamy na technikę wykonywania ćwiczeń pamiętając o stretchingu i ćwiczeniach mobility.

BOSU -  jest przyrządem stanowiącym unikalne połączenie piłki oraz stepu. Trening z BOSU daje nieograniczone możliwości, jest nowoczesny i wszechstronny.Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc. Wszystko to w dowolnym tempie, dowolnych pozycjach, zawsze atrakcyjnie i przede wszystkim bezpiecznie. Ćwiczenia wykonywane z użyciem BOSU pozwalają nie tylko powiększyć muskulaturę (pod tym względem skuteczność ćwiczeń na BOSU jest porównywalna do skuteczności ćwiczeń na ławkach i stabilnym podłożu), ale również poprawić balans ciała, refleks, sprawność ogólną oraz proprio-recepcję (tzw. czucie głębokie), czyli te cechy, które przydają się szczególnie w wielu sportach, np. narciarstwie i snowboardzie, surfingu, jeździe na deskorolce, tenisie, sportach walki czy w większości gier zespołowych.

 

MIX

BUP   –   zestaw ćwiczeń ze szczególnym uwzględnieniem mięśni: brzucha, pośladków oraz ud. Umiarkowane tempo pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem.

FAT BURN  - to zestaw ćwiczeń wzmacniających połączonych z ćwiczeniami aerobowymi. Podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową.Intensywność zajęć jest dobrana w taki sposób, aby szybko zredukować poziom tkanki tłuszczowe.

TANECZNE

ZUMBA   -  jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej zabawy. Jest łatwa, zaprojektowana dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych. Powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

SIŁA I WYTRZYMAŁOŚĆ

HIIT TRAINING  - (high intensity interval training) „Trening Interwałowy o Wysokiej Intensywności” – jest to trening interwałowy skuteczny dla zredukowania tkanki tłuszczowej, polegający na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o intensywności niskiej. W porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu. Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu, podwyższonym metabolizmem kwasów tłuszczowych, co prowadzi do zwiększonego spalania tkanki tłuszczowej nawet po zakończeniu ćwiczeń. Z HIIT zmniejszasz czas treningu podwajając jego rezultaty. Powodem tak wysokiej skuteczności jest przyspieszenie przemiany materii podczas cyklu treningowego. HIIT powoduje produkcję hormonu wzrostu, jak i innych, odpowiedzialnych za budowę tkanki mięśniowej, redukując jednocześnie poziom lipidów, insuliny oraz cukru we krwi. HIIT nie tylko przyczynia się do poprawy wyglądu oraz sprawności fizycznej, lecz również działa w zbawienny sposób na zdrowie. Dlatego zalecany jest nie tylko zaawansowanym, lecz również początkującym ćwiczącym. HIIT, to niewiarygodnie skuteczna metoda pozwalająca na pozbycie się nadmiaru tłuszczu w niesamowicie krótkim czasie!

BOOT CAMP FITNESS –  trening metaboliczny, wysokiej intensywność trening interwałowy, jeden z najlepszych sposobów utraty masy ciała, wykonywany przede wszystkim z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała. Trening Boot camp fitness zawiera ćwiczenia funkcjonalne, wywodzące się z treningu służb wojskowych. Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę można spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową, napięcie spoczynkowe mięśni posturalnych i wydolność organizmu. Jest to trening dla każdego, ponieważ każdy uczestnik może ćwiczyć we własnym tempie, skierowany zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

TABATA   -  intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych i profesjonalnych sportowców, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych kroków choreograficznych, a sekwencje rozmaitych ćwiczeń angażujących całe ciało. Rezultaty tego treningu są zdumiewające – po 6 tygodniach (5 treningów tygodniowo) następuje większe polepszenie maksymalnego przyjęcia tlenu, niż przy innych znanych metodach treningu wytrzymałościowego, a 15 minut tabaty daje większy efekt w zakresie metabolizmu tłuszczy, niż 1.5 h całościowego treningu wytrzymałościowego

BODY PUMP - FIT SZTANGI  -  Ćwiczenia wykonywane ze specjalną sztangą fitness i z hantelkami. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym pomaga kształtować mięśnie całego ciała. Pozwala uzyskać szybkie i widoczne efekty – wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

TRENING OBWODOWY  -   składa się z 8-12 ćwiczeń aerobowych oraz siłowych, ustawionych w obwodzie, wykonywanych bez przerwy jedno po drugim, angażujących wszystkie grupy mięśniowe (w tym mięśnie brzucha). Taki sposób treningu sprawia, że w ciągu niecałej godziny uzyskujemy podwójny efekt:

1) SIŁOWNI – ujędrniamy, wzmacniamy i kształtujemy całe ciało, podnosząc metabolizm oraz

2) TRENINGU AEROBOWEGO – poprawiamy wydolność i redukujemy tkankę tłuszczową.

Zajęcia zawierają elementy popularnego obecnie treningu CROSS-FIT-owego. Każde ćwiczenie modyfikowane jest indywidualnie do możliwości danej osoby, przez co Klienci o różnej dyspozycji fizycznej mogą ćwiczyć w jednej grupie.”

 

 

Zakładka w budowie

Za utrudnienia przepraszamy